Pusat Kualiti Akademik Universiti  |  Universiti Sains Malaysia

2012 - TAKLIMAT PENGURUSAN KUALITI PERKHIDMATAN

Pengarah Pusat Kualiti Universiti telah memberikan Taklimat Pengurusan Kualiti Perkhidmatan kepada pegawai yang menguruskan aspek perkhidmatan di PTJ USM. Taklimat yang diadakan pada 15 Oktober 2012 ini adalah bertujuan untuk;
1. Memberi pendedahan dan maklumat terkini kepada pentadbir/pegawai berhubung aktiviti yang melibatkan kualiti perkhidmatan universiti;
2. Menilai proses dan prosedur serta peranan PKUSM dan PTJ dalam meningkatkan kualiti perkhidmatan universiti; dan
3. Mendapatkan maklum balas dan pandangan berkaitan cadangan pelaksanaan aktiviti kualiti perkhidmatan universiti.

  • Hits: 235

Pusat Kualiti Akademik
Universiti (PKAUSM)

Universiti Sains Malaysia,
11800 USM, Pulau Pinang, Malaysia.
Tel : +604-653 6571 / 6572   |  Emel : pusatkualitiakademik@usm.my

  • Last Modified: Monday 11 November 2024.